27.02.2008

BioCAD Tools V2

Merhaba

BioCAD bu yeni versiyonunda Genelin de bir değişiklik oldu ama
kodlar şifreli olduğundan bunu gözlemliyemiyorsunuz
eğer gerçekten ilginiz varsa özel mesaj çekip kodları görebilirsiniz
ilgilendiğiniz bölümün Kodlarını görebilirsiniz.

Bu yeni versiyonda en büyük degişiklik Block larla ilgili olan
MBS - Multiple Block Scale Change
kodlarında oldu MBS ile yapılabilecekler
*- Belirli bir bölge seçip o bölgede ki blokları listeleyebilir.
- Aktif AutoCAD dosyasın da kullanılan tüm Blockları Listeleyebilir.
- Listelenen Blocklardan şeçtiklerinizin hepsini birden Boyutlandırabilir(Scale).
- Listelenen Blocklardan şeçtiklerinizin hepsini birden Silebilirsiniz(Delete).
*- Listelenen Blocklardan şeçtiklerinizin hepsini birden Çevirebilir(Rotate).
*- Listelenen Blockları TEXT (*.txt) dosyası olarak Kaydedebilirsiniz.
*- Listelenen Blockları EXCEL (*.xls) dosyası olarak Kaydedebilirsiniz.

Not:
* Dynamic Bloklarınız da gösterilebilecektir artık
özellikle Visibility özelliği olanlar ayrı ayrı ;)
BioCAD le ilgili ana açıklamalayı BioCAD Tools sayfasında bulabilirsiniz.

* İşareti Yeni eklenen özellikleri temsil eder.

Ekler:
Dosya: BioCAD.zip
Dosya içeriği: BioCAD.dvb

Kolay gelsin.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar biocad cok kullanıslı ama size bişiy sormk iştiyorum biocad de kolon çiziminde makınam hata vaeriyor. sebebini ogrenebilirmiyim. ıyı gunler
isa_ank@hotmail.com

Biolight dedi ki...

Merhaba,
Kesin emin olmamakla birlikte
win ve autocad versiyon farkından kaynaklanıyor olabilir.
ben programı XP ve AutoCAD2007 ortamında yapıyorum.

Sadece Kolon çiziminde hata verdiğini söylemişsiniz
Kolonla ilgili kodları yeniden gözden geçirdim,
bir tek diğer kodlardan farklı olarak gözüme takılan nokta ise
normalde tüm formları kapatıyorum
Kolon formun da ise normal de kapatmıyor sadece gizliyorum,
küçükte olsa bu sebepten hata veriyor olabilir.

Gelecek versiyonda en iyisi bu Kolon formunu da tamamen kapatmak olacak ;)

Teşekkürler Kolay gelsin

Adsız dedi ki...

sizinle ufak bir görüşme yapabilirmiyiz acaba bioCAD hakında buarada ben mustafa kasap harita müh. kasap.mustafa@gmail.com
ofg_hell@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hocam çok güzel bir çalışma olmuş..
özellikle "Koordinat girişi" bölümü bir harika.. bu kısımda daireleri çizdirmeden, onun yerine point kullanılsa, önizlemede daha rahat görebiliriz çizim.. bir de BioCAD freeware galiba.. e-mail : kalaysn79@yahoo.com

Biolight dedi ki...

Merhaba,
Koordinat girişi bölümünde daire yerine point i ilk olarak düşünmüştüm fakat bir den çok point stili olması ve bu point stillerinde bir çok yakalama noktası oluşacağından karışıklır olur düşüncesi ile basit bir şekilde daire yapmayı uygun görmüştüm.
Evet BioCAD bedava kullanabilirsiniz
yalnız VBA kodları şifreli göremiyorsunuz
ama isteyen olursa bana ulaşıp dilediği kısımda ki kodları verebilirim.
Kolay gelsin

Adsız dedi ki...

öncelikle biocad için teşekkürler ama sanırım ufak bir ayrıntı gözden kacırılmış mükerrer sayıyor eger aynı yerde 2 adet üst üste var ise sayıyor acaba şu yapılamazmı aynı koardinata denk gelenleri sayma gibi şifreli olduğu için inceleme şansım olmadı ceyildiray@hotmail.com