25.08.2007

ÖNSÖZ

Biolight

Merhaba VBA severler,

Sonunda bir blog oluşturmaya karar verdim,
vba yı seviyor ama bu konuda konuşabilecek insan bulmak oldukca zorlanıyorum


belki benim gibi VBA yı seven ve de AutoCAD kullanan kişiler vardır düşüncesiyle blogu oluşturuyorum.

Neleri paylaşacağım ;
genelde kendi yazdığım kodları paylaşamayı düşünüyorum bunlar *.dvd *.bas veya direk kod olabilir.
Esasında ilk olarak vba nedir, ne değildir ve nasıl yüklenip nasıl çalıştırılır şeklinde bir açıklama yazmak gerekmek te yeni vba severler kazanmak adına ;)
ama sanırım ben biraz üşengecim direk kod yazmak kolayıma geliyor,
bir gün eser ve çoşarsam detaylı bir vba başlangıç düzeyi anlatırım.

şimdi kendimi tanıtıyım ve blog başlasın artık
Ben ibrahim Yorulmaz www de biolight olarak tanınıyorum
28.08.1970 yılında Antalya da dünya ya gelmişim
evli bir erkek, bir kız çocuk babasıyım
Trakya üniversitesi Fen-Edebiyat fakültesi
Biyoloji mezunuyum
elektrik tesisat taaahhüt işleri üzerine çalışmaktayım

AutoCAD'i 2 boyut lu çizimler için kullanmaktayım
çoğunluk la yaptığımız işlerle ilgili
ataşmanlar hazırlamak için kullanıyorum
ilk kullandığım AutoCAD versiyonu R12 dir.

1 yorum:

edip çakan dedi ki...

merhaba iyi akşamlar sizinle ileştişime geçmek istiyorum. vba dvb makro vs hakkında lütfen iletişime geçebilirmiyiz.